YOU ARE VISITOR NO:

Monday, December 29, 2008

Sleepless Night In KB


Behibun2~ HAHAHA :p

Adakah Tangah2 Mlm Bespec Itam ? :p


Tym Makan ni~ :p

  • Last Nyte I was bored, den becerita2 lah with my bestfriend c eiyla.. Mula2 kan main UNO.. P nda mau ya, ia mau cerita2 nya.. skli aku ni gatal2 tia jua kan bwebcam
    Ada2 Sajalah Kami ah~ ngubah lirik tia, Show Off Makan Tia.. ahaha :p well this girl lama dah aku nda buli ia... yatah ganya masanya dmlm ah~ abis ya ktawa2 uleh ku.. Den2 kami ubah lagu di antara kalian.. Sal kami adalah ceta2 sal se2orang ahaha :p b4 Atu aku ada ckp sal perbezaan antara sawi & kailan is.. Sawi is sawi.. While kailan is sayur yg pandai nyanyi lagu diantara kalian~ :p
  • Lirik yang kami ubah (Blue Aku.. Papal C Eiylah):
Ku akuiku sangat2 meninginkanmu-Tapi kini ku sadar ku diantara kailan
Lupakan Sawi, Kembali ladanya
Aku bukan sabut klapa.. Di Utakmu
  • Ku minta itu,tak bererti bawang...Ku haus kepadasan selamanya
  • WTH~??? NDA Masuk akal lirik ah~ :p




0 comments: